קידום ממון PPC
PPC מייצג תשלום לפי קליק, מודל של שיווק באינטרנט שבו מפרסמים משלמים עמלה בכל פעם לחיצה על המודעות שלהם. למעשה, זוהי דרך לקנות ביקורים באתר שלך, במקום לנסות “להרוויח” את הביקורים האלה באופן אורגני. פרסום במנועי חיפוש הוא אחד הצורות הפופולריות ביותר של PPC. היא מאפשרת למפרסמים להציע הצעות מחיר עבור מיקום מודעה בקישורים של מנוע חיפוש, כאשר מישהו מחפש על מילת מפתח הקשורה להצעת העסק שלהם. לדוגמה, אם אנו מציעים את מילת המפתח “תוכנת PPC”, המודעה שלנו עשויה להופיע במיקום העליון ביותר בדף תוצאות Google.

רימרקטינג PPC

הוא סוג של פרסום מקוון המאפשר לאתרים להציג מודעות ממוקדות למשתמשים שכבר ביקרו באתר שלהם. מבקרים קודמים יראו את המודעות האלה בזמן שהם גולשים באינטרנט, צופים בסרטוני YouTube או קוראים אתרי חדשות

פרסום במדיות חברתיות

פרסום במדיה חברתית, הוא פרסומות המוצגות למשתמשים בפלטפורמות השונות של המדיה חברתית. רשתות חברתיות משתמשות במידע המשתמש כדי להציג מודעות רלוונטיות ביותר, על סמך אינטראקציות בתוך פלטפורמה מסוימת. במקרים רבים, כאשר שוק היעד מתיישב עם הדמוגרפיה של משתמש בפלטפורמה חברתית.

שיווק בוידאו

מותגים צריכים אסטרטגית שיווק בוידאו - רעיון זה אינו חדש. מה השתנה כמה חשוב וידאו הפך בכל פלטפורמה וערוץ. זה כבר לא רק חלק אחד של התוכנית הכוללת שלך. הסרטון צריך למלא תפקיד מרכזי במאמצי ההסברה שלך ובמאמצי מסע הפרסום שלך.

הגעה לקהל היעד
ושליטה בתקציבים.

קידום ממון הוא הדרך המהירה ובעלת הגמישות הגבוהה ביותר בכדי להציג את העסק שלך מול משתמשים אשר מחפשים את המוצרים או השרותים שלך. כאשר אתה יוצר קמפיין בתשלום אתה משלם רק עבור תנועה מתאימה להגדרות קהל היעד של העסק, ולכן קל לשלוט על התקציב.

Play Now

  • Optimization
  • PPC Analysis
  • Advertising
  • PPC Audit
  • Remarketing