מה הם ההיתרונות של חנות מקוונת עבור עסקים ? חלק א’

zivsw 2 במאי 2019 0 Comments

מה הם ההיתרונות של חנות מקוונת(E-COMMERCE) עבור עסקים ?

למכירה דרך חנות מקוונת, אם כעסק קונבנציונלי או אם כמיזם מסחר “online” עצמאי, יש מספר יתרונות.

אנו מזמינים אתכם לקרוא על  10 הסיבות המרכזיות, למה חנות מקוונת יכולה להיות נהדרת עבור העסק שלכם.

1.עלות הקמה נמוכה ביחס לחנות “Retail” מסורתית – ברמה הכללית, הקמת חנות מקוונת גוררת הוצאות ראשוניות נמוכות משמעותית מאלו אשר ידרשו בהקמה ותפעול חנות פיזית, למרות שחשוב להכיר בכך שמסחר אלקטרוני דורש השקעה מתמשכת של זמן והבנת תחום המכירות “Online”.

2.עלויות קבועות נמוכות – כאשר אתה בעל חנות מקוונת אתה לא צריך לשלם דמי שכירות יקרים, העלויות תפעול שלך מתקזזות וצוות המכירות אם הוא קיים כנראה שיהיה קטן בהרבה מכזה בחנות פיזית. אמנם כנראה שאתה עשוי להעסיק אנשים כדי להקים ולהשגיח על האתר, אבל זה בדרך כלל יהיה זול יותר.

3.עלויות שיווק נמוכות– עם מיקוד טוב יותר: קידום באינטרנט ניתן לטרגט ביתר דיוק כך שיגיע ללקוחות הפוטנציאליים ובהשוואה לשימוש בתקשורת הקונבנציונלית , קידום ושיווק נכון באינטרנט יביא אתכם לתוצאות מהירות וטובות יותר. כמובן ששיווק ופרסום באינטרנט הרבה יותר זול. אפשר להבין זאת טוב יותר מהדוגמה הבאה-אם נרצה לשלוח מסר שיווקי באמצעות דואר אלקטרוני ל -1,000 לקוחות לעומת לשלוח 1,000 עלונים בדואר, התשובה לכך צריכה להיות ברורה לכם.

4.הרחבת העסק/הגעה לשווקים חדשים– עסק מקומי להיות ארצי או בינלאומי (תלוי במוצר), רק כשיש לו אסטרטגיית מסחר אלקטרוני יעילה. אתם חייבים לזכור כי אם תרצו למכור מחוץ לגבולות המוגדרים, תצטרכו לעמוד בתקנות ולהבין את כל היבטי המס וסוגיות של יבוא / יצוא.

5.העסק פתוח 24/7: בעלי חנות הפועלים אך ורק באינטרנט אינם נתונים לאילוצים מצד הממשלה או העיריות. “האורות דולקים” 24/7 והחנות פתוחה גם כשאתה ישן או כשהעובדים שלך הלכו הביתה באותו היום. לקוחות פוטנציאליים יכולים לקנות בפיג’מות בזמן שהם מחכים שילדיהם ילכו לישון או בין פרסומות כשהם צופים בטלוויזיה. בעלי חנות מקוונת לא צריך לדאוג לשלם שעות נוספות או את חשבון החשמל מסביב לשעון, ובמקום להגיע לעסק הם נהנים מהעובדה כי דלתות החנות שלהם אף פעם לא סגורות.

6.גמישות רבתי– עוד ערך מוסף של חנות מסחר אלקטרוני לעומת חנות פיזית הוא הקלות שבה ניתן לבצע שינויים. קחו לדוגמה שינוי במחיר של מוצר; ניתן לשנות עם מחירי חנות מסחר אלקטרוני בסופו של דבר בחזרה על ידי פשוט לשנות את השדה מחיר המוצרים. בחנות פיזית אתה ככל הנראה תאלץ לשנות את תג המחיר על כל מוצר בנפרד, את המחיר על המדף ואפילו במערכת המלאי שלך, דוגמה נוספת היא האפשרות לקדם את “עסקת היום” על העמוד הראשון שלך, ללא צורך בחומר תצוגה מודפס יקר.

7.בסיס לקוחות פוטנציאלי רחב יותר– ועכשיו, לאחד ההיתרונות החשובים ביותר; מספר הלקוחות הפוטנציאליים שאליהם תוכל להגיע. מעל למיליארד בני אדם ברחבי העולם משתמשים באינטרנט היום, כלומר עם חנות מקוונת מתקבל על הדעת שיש מיליארד אנשים עם גישה לחנות שלך. השוואת מספר זה עם האוכלוסייה של העיר, כגון תל אביב – אומדן האוכלוסייה סביב 402,000. עם חנות הממוקמת בתל אביב האוכלוסייה הפוטנציאלית להגעה לעסק שלך לא יעלה הרבה מעל המספר זה.

AlfaMedia יכולה לבנות לך אתר אינטרנט עסקי עם פונקציונליות משולבת של מסחר אלקטרוני, כך שתוכל להתחיל למכור מוצרים באינטרנט במהירות ובקלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *