בניית דפי נחיתה מטורגטים לענף התיירות

zivsw 10 במאי 2019 0 Comments

בתעשיית ענק כמו נסיעות ותיירות, התחרות היא ענקית עם כל כך הרבה עסקים המציעים מוצרים ושירותים דומים, הגדרת אסטרטגית שיווק דיגיטלי תעזור למותגים לבדל את עצמם בין מאות אלפי המתחרים. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם דף הנחיתה מעניין ומדויק.

דף נחיתה מנותק מהמבנה של האתר הראשי ומטרתו להוביל את המבקרים להשלמת פעולה מסוימתמלבד המרת ליידים ללקוחות, דף נחיתה טוב מחזק ה- SEO (אופטימיזציה למנועי החיפוש), אוסף נתונים על המשתמשים, משפר את אמינות המותג, ומגביר את המודעות למותג.

בעזרת דפי הנחיתה גדלה משמעותית ההזדמנות למשיכת והמרת לקוחות. שיעורי ההמרות של דפי הנחיתה הטובים ביותר בנושא אתרי תירות יכולים להגיע ל -25.1%, אחוז אשר גבוה יותר ממרבית הענפים.

בעת עיצוב ופיתוח דף נחיתה חדש, כדאי לקחת בחשבון את חמשת הטיפים הבאים-

טיפ 2: צור קריאה לפעולה בעלת רגישות לזמן

כאשר לקוחות פוטנציאלים רואים את דף הנחיתה של אתר התיירות, הם צריכים להרגיש כאילו הם גילו סוד או מבצע או משהו בעל ערך עבורם, והם צריכים להרגיש שאף אחד אחר לא יודע על זה האפשרות שהם קיבלו כרגע. אבל האופציה שהם כרגע גילו תהיה זמינה לזמן מוגבל.
קריאה לפעולה יכולה לפתות לקוח להירשם לרשימת דיוור כדי לקבל את העסקאות הטובות ביותר בטיסה, להוריד ספר אלקטרוני עם עצות נסיעה מועילות לגבי היעד שלהם, או אפילו לרכוש ביטוח לטיול שכבר הזמינו.
דרכים לעודד נוסעים לפעול מיד נעשית בעזרת סוגים שונים של “קריאה לפעולה”, לדוגמה טיימר או תאריך יעד מסוים עבור מכירה מסוימת, או הצעה של כמות מוגבלת של מה שהם מחפשים.

טיפ 1: השתמש בעיצוב פשוט

מטרת דף הנחיתה היא לפתות מבקרים להשלים פעולה אחת.  פעולה זו צריכה להיות ברורה ושהמשתמש יוכל לזהות ולהשלים אותה בקלות.
מכיוון שמטרת דף הנחיתה(Landing Page) היא כה צרה, חשוב להעלים כל דבר שמסיח את דעת המשתמש מהשלמת הפעולה הרצויהשלא כמו דפים אחרים באתר, דף הנחיתה צריך להיות ללא סרגל ניווט(Menu), תפריט צד(Side Menu) או תפריט תחתון(Footer). במקום זאת, כל התוכן בדף צריך להתמקד בקריאה לפעולה.
עיצוב פשוט עם מיקום מכוון של האלמנטים החשובים, יזכה להיות ברור ומדויק, מה שיגרום למבקרים לבצע את הפעולה המוגדרת.

עצה 4: תמיד תבצעו בדיקות  A/B testing

כאשר מגמות הצרכנים משתנות והמבקרים נמשכים ליעדים חדשים, התוכן בכל אתר הקשור לתחום התיירות צריך להתאים לשינויים אלו. בבדיקות B/A נעשה שימוש נרחב כדי לוודא שהתוכן והעיצוב של הדף הוא אופטימלי עבור משיכת והמרת המבקרים.
מאחר שדפי הנחיתה נועדו להמיר הפניות ללקוחות, הם תמיד ייכללו בבדיקות  B/A. כל מרכיב בדף הנחיתה יכול להשפיע על התנהגות המשתמש, מצבע הרקע ועד לטקסטים והכותרות בדף, כל שינוי קטן באלמנטים בודדים בדף הנחיתה יכול להשפיע באופן מפתיע על שיעורי ההמרות.
ככל שתעשו בדיקות A / B באופן תדיר ומקצועי, הנתונים שתצברו יהיו מדויקים יותרבעזרת נתונים מדויקים יותר, העסק שלכם ואתם תוכלו להכיר טוב יותר את הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים וכמובן כך תוכלו לספק חוויה אישית יותר.

טיפ 3: קריאות לפעולה מצוינות לשני הצדדים

למרות שקריאות לפעולה נועדו לספק ערך ללקוח, הן מועילות לא פחות לעסק שמציע את ההצעהאתם יכולים לקבל את כתובת המייל שלהם או את פרופיל הפייסבוק, וזו הזדמנות מצוינת לאסוף מידע על הלקוחות שלכם, בעזרת המידע שצברתם תוכלו להבין מי הלקוח הטיפוסי של העסק שלכם, מה הם היו רוצים לקבל ובנוסף תוכלו לבצע קמפיינים המוגדרים Re-marketing אשר מבססים על מידע שכזה.
נתוני המבקרים יכולים לספק לכם הרבה מעבר לאיסוף כתובות דוא”ל ומידע בסיסי, קריאות לפעולה מאפשרות לעסקים לאסוף נתונים על תחומי העניין של המשתמשים ועל הנתונים הדמוגרפיים שלהם ולחזות אילו מוצרים או שירותים יידרשו או ירצו בעתידזה עוזר ליצור יעילות שיווקית וחסכון בפרסום.

טיפ 5: בצעו אופטימיזציה של דף הנחיתה עבור מנועי החיפוש

כאשר נוסעים מחפשים טיסות, לינה או סיורים מודרכים, סביר להניח שהם משתמשים במנועי החיפוש בכדי למצוא את העסקה הטובה ביותר עבורכם. דף נחיתה המציע את מה שהם מחפשים, רשום באופן מקצועי ומעוצב נכון, כנראה יקבל דירוג גבוה במנועי החיפוש במילות החיפוש שבונה הדף הגדיר בתחילה.
כמו בכל דף בכל אתר אינטרנט, יישום שיטות SEO (אופטימיזציה למנועי החיפוש),  בדפי הנחיתה חשוב ביותר. יש לכלול מילות מפתח שמחפשים לקוחות פוטנציאליים בכל התוכן הכללי של הדף, כולל כתובת האתר וליצור תגיות ותיאור לכל תמונה שמופיעה בדף.
כאשר דף הנחיתה שלכם ידורג גבוה ולקוחות יוכלו למצוא אותו בדף הראשון של תוצאות החיפוש, העסק שלכם בטוח יזכה להמרות גבוהות יותר.

לסיכום ההמלצות שלנו בנושא בניית דפי נחיתה הן . . .

יצירת דף נחיתה יעיל אינה משימה קלהאמנם יש כמה הנחיות לעיצוב, המשווקים הדיגיטליים תמיד ימצאו שיטות חדשות בכדי למשוך את הלקוחות.  בגלל שתעשיית הנסיעות מגוונת כל כך, אין תבנית אחת ומדויקת  עבור דפי נחיתה הקשורים לענף התיירות.
בעת יצירת דף נחיתה, זכור לשמור על עיצוב פשוט, ליצור קריאה ברורה לפעולה, להשתמש בנתונים שנאספו כדי להבין טוב יותר את הלקוחות, בצעו לעתים קרובות בדיקות  A / Bלאלמנטים של דף הנחיתה, ובצעו אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש.
בעזרת שיטות העבודה הפשוטות יחסית שעליהן המלצנו למעלה, תוכלו לשפר את הסיכוי שלכם להפוך, גולשים מזדמנים בדף הנחיתה ללקוחות ייעודיים, וכמובן גם לחסוך לא מעט כסף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *